Tornar Imprimir

Política de privacitat

Art. 6.1.E REGLAMENT GENERAL DE PROTECCIÓ DE DADES D'INTERÈS PÚBLIC I L'Art. 8 LOPD-GDD

Responsable del tractament de les seves dades personals

Responsable
Identitat: L01462021
Adreça Postal: 46185
Telèfon: 962760050
Correu electrònic: dpd@lapobladevallbona.es

Delegat de Protecció de Dades
Dades de contacte: Sandra Lanzarote, (Govertis)
Correu postal: Avda. Colom 93

Amb quina finalitat tractem les seues dades?

En aquesta Entitat tractem la informació obtinguda amb la finalitat de poder tramitar els expedients administratius i les actuacions que se'n deriven.

Per quant temps conservarem les seues dades?

Emmagatzemem les dades durant el temps necessari per a poder complir les obligacions legals que encomana la normativa administrativa, i sempre, complim almenys amb el temps mínim de conservació de la informació. De conformitat amb el que es regula en l'article 26 de la LOPD-GDD serà lícit el tractament per aquesta Entitat de les dades amb finalitats d'arxiu en interés públic, sempre complint amb la normativa vigent d'arxius i documentació.

Existència de decisions automatitzades?

Aquesta Entitat pot prendre decisions automatitzades basades en la cobertura legal que li atorga l'article 41 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Seria qualsevol acte o actuació realitzada íntegrament a través de mitjans electrònics en el marc d'un procediment administratiu i en la qual no haja intervingut de forma directa una persona.

Haurà de regular-se la presa de decisions automatitzades en una normativa pròpia, en què caldrà definir les especificacions, programació, manteniment, supervisió i control de qualitat. Aquesta normativa estarà a la disposició de la ciutadania en la Seu electrònica d'aquesta entitat.

Quina és la legitimació per al tractament de les seues dades personals?

La base legal per al tractament de les seues dades és el compliment d'una missió que es realitza en interés públic o en l'exercici de poders públics, de conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú.

Quins són els seus drets en relació amb les dades facilitades?

Qualsevol persona té dret a obtenir informació sobre si en aquesta Entitat s'estan tractant les seues dades personals o no.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, en el termini de conservació de les seues dades, fins i tot a obtenir una còpia de les dades objecte del tractament.

Per tant, té dret de rectificació de les dades si són inexactes (per exemple, pot sol·licitar una rectificació del seu domicili, un canvi de nom, etc.).

Les persones interessades tenen dret a la limitació del tractament, per aquest motiu hauran de sol·licitar-ho al responsable, que haurà de suspendre el tractament de les dades quan els ciutadans sol·liciten la rectificació o supressió de les seues dades, fins que se'n resolga la sol·licitud.

Les persones interessades podran exercir el dret de supressió (dret a l'oblit) sempre que es donen les circumstàncies enumerades en el RGPD i segons el que es regula en l'article 15 de la LOPD-GDD.

La persona afectada pot exercir el dret d'oposició al tractament, sempre per motius relacionats amb la seua situació personal, amb l'excepció del qual s'acredite un interés legítim, o siga necessari per a l'exercici o defensa de reclamacions. Igualment, quan el tractament tinga per objecte la mercadotècnica directa.

La persona interessada tindrà dret a la portabilitat a obtenir les dades en un format estructurat, d'ús comú i de lectura mecànica, i a transmetre-les a un altre responsable del tractament quan el tractament estiga basat en el consentiment o s'efectue per mitjans automatitzats.

Les persones interessades podran exercir els drets enumerats en els paràgrafs anteriors, a través dels formularis disponibles en la Seu electrònica d'aquesta entitat o si remet  un escrit per correu postal.

Data de l'última actualitzaciódimarts 15 de febrer 2022
Tornar Imprimir