Tornar Imprimir

Problemes en la Seu electrònica (FAQs)

Problemes generals

¿Quins són els requisits i recomanacions tècniques?

Consulti els requisits i recomanacions tècniques des d'aquí .

¡Tinc problemes amb el "Registre electrònic"!

¿Existeix alguna limitació en la grandària dels arxius a pujar?

Existeix una limitació de 15 MB en la grandària dels fitxers que es vol pujar a través del Registre electrònic.

Restriccions en el nom dels fitxers

Eviti els següents caràcters:

  • Accents
  • Parèntesi
  • Codis ASCII

Recomanem noms curts i simples (exemple: document 1, document 2, ...)

Problemes en signar un document
Es recomana utilitzar l'última versió d'autosignatura, no podrem garantir el correcte funcionament amb versions anteriors

Afegir la seu a llocs de confiança o assegurar-se que la url de la seu permeta mostrar elements emergents
En signar un document o el formulari de la sol·licitud apareix el missatge "No s'ha pogut establir la connexió amb AutoFirma

Això és perquè no té instal·lada l'aplicació de Autofirma. Piche aquí per a descarregar-se l'aplicació.

En signar un document apareix el missatge "S'ha perdut la connexió amb la aplicacion @firma"

Si utilitza Internet Explorer 11 (IE11) ha de desmarcar l'opció "Habilitar Manera protegida", en "Opcions d'Internet -> Seguretat" i reiniciar el navegador perquè els canvis facin efecte.

Per a saber més sobre com utilitzar aquest servei punxi aquí.

¿Quins tipus de documents es poden pujar?

Dins de cada sol·licitud, a l'hora de pujar un fitxer, s'especifiquen els formats admesos.

No obstant això es recomana el pujar el document en format PDF.

¡Tinc problemes amb "Windows i Firefox"

¿Tinc instal·lades les claus públiques?

Firefox disposa d'un magatzem de certificats diferent al d'Internet Explorer i Chrome. És per això, que tant el certificat que es vulgui utilitzar com les claus públiques del mateix hauran d'estar instal·lades en el magatzem de claus de Firefox.

Si encara després d'haver provat les nostres solucions als problemes més comuns li continua sent impossible realitzar el tramite electrònic recorde que pot fer ús del Registre Electrònic General de la AGE

Registre Electrònic és un punt per a la presentació de documents per a la seua tramitació amb destinació a qualsevol òrgan administratiu de l'Administració General de l'Estat, Organisme públic o Entitat vinculada o dependent d'aquests, d'acord amb el que es disposa en la Llei 39/2015(Obri en nova finestra) , d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Registre Electrònic General de la AGE

Data de l'última actualitzaciódimarts 15 de febrer 2022
Tornar Imprimir