Portal Web
ES
Castellano
CA
Valencià
Identifica't
Seu electrònica
Àrea de desenvolupament
Menu
Seu electrònica
✕
Les meues dades
Dades personals
Dades del padró d'habitants
Anotacions en el registre
Expedients
Bústia de notificacions electròniques
Portafirmes
Documents
Tràmits tributaris
Rebuts
Autoliquidacions
Objectes tributaris
El meu calendari fiscal
Pagar
Tràmits
Catàleg de tràmits
Subscripció o baixa de notificacions electròniques
Presentació de documentació a expedients en tràmit
Presentació de documents habitualment sol·licitats
Queixes i suggeriments
Oficines d'assistència de registre
Validació i acarament de documents electrònics
Publicacions Oficials
Oferta pública d'ocupació
Tauler d'anuncis i edictes electrònics
Ordenances municipals
Sessions de Junta de Govern Local
Sessions de Ple
Perfil de contractant
Calendari fiscal
Queixes, suggeriments i agraïments
Descripción
El procediment de Queixes, suggeriments i agraïments té la finalitat de la defensa dels drets dels veïns, per una banda, i amb la finalitat de millorar contínuament els serveis públics que presten l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona o de les seues entita
Finalitat
El procediment de Queixes, suggeriments i agraïments té la finalitat de la defensa dels drets dels veïns, d'una banda, i amb la finalitat de millorar contínuament els serveis públics que presten l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona o de les seues entitats dependents.
S'entén com a queixes a aquelles peticions, demandes o protestes realitzades per la ciutadania sobre el normal o anormal funcionament dels serveis municipals.
S'entén com a suggeriments a aquelles propostes, recomanacions o iniciatives formulades per la ciutadania i destinades a millorar els serveis públics.
S'entén com a agraïment a aquelles propostes realitzades per la ciutadania en agraïment sobre el funcionament dels serveis públics i el tractament que ha rebut en la seua atenció.
Qui ho pot presentar
Les persones físiques o jurídiques que ostenten capacitat d'obrar de conformitat amb les normes civils.
Les persones interessades amb capacitat d'obrar podran actuar mitjançant una persona representant.
Per a formular-hi sol·licituds, presentar-hi declaracions responsables o comunicacions, interposar-hi recursos, desistir-hi d'accions i renunciar-hi a drets en nom d'una altra persona, s’hi haurà d'acreditar la representació.
La representació s’hi podrà acreditar mitjançant qualsevol mitjà vàlid en dret que deixe constància fidedigna de la seua existència.
Terminis de presentació
En qualsevol moment
Presentació
Els documents que les persones interessades dirigisquen a l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona podran presentar-se:
a) En el registre electrònic de l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona.
b) En l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'hi establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
Les persones físiques podran triar en tot moment si es comuniquen amb les Administracions Públiques per a l'exercici dels seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no, llevat que estiguen obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques.
En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Les persones que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzen amb les Administracions Públiques en exercici d'aquesta activitat professional.
d) Les persones que representen una altra persona interessada que estiga obligada a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
e) El personal empleat de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que s’hi realitzen per raó de la seua condició d'empleat públic.
Òrgan gestor
Regidoria delegada
Termini de resolució
3 mesos
Efecte del silenci administratiu
Estimatori
Normativa bàsica
Llei Orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del Dret de Petició
Documentació relacionada
Solicitud
Solicitud
Sol·licitud
Sol·licitud
Nivell d'identificació de la persona sol·licitant
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Documents a Presentar
Documentación requerida
- Sol·licitud de queixes i suggeriments
- Altra documentació
Tramitació Registre Electrònic
Seleccione com desitja identificar-se:
Amb autofirma
Tramitració Presencial