Portal Web
ESCastellano CAValencià
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meues dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits tributaris
    • Rebuts
    • Autoliquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu calendari fiscal
    • Pagar
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Queixes i suggeriments
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació i acarament de documents electrònics
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal

Queixes, suggeriments i agraïments

Descripción
El procediment de Queixes, suggeriments i agraïments té la finalitat de la defensa dels drets dels veïns, per una banda, i amb la finalitat de millorar contínuament els serveis públics que presten l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona o de les seues entita
Finalitat
El procediment de Queixes, suggeriments i agraïments té la finalitat de la defensa dels drets dels veïns, d'una banda, i amb la finalitat de millorar contínuament els serveis públics que presten l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona o de les seues entitats dependents.

S'entén com a queixes a aquelles peticions, demandes o protestes realitzades per la ciutadania sobre el normal o anormal funcionament dels serveis municipals.

S'entén com a suggeriments a aquelles propostes, recomanacions o iniciatives formulades per la ciutadania i destinades a millorar els serveis públics.

S'entén com a agraïment a aquelles propostes realitzades per la ciutadania en agraïment sobre el funcionament dels serveis públics i el tractament que ha rebut en la seua atenció.
Qui ho pot presentar
Les persones físiques o jurídiques que ostenten capacitat d'obrar de conformitat amb les normes civils.

Les persones interessades amb capacitat d'obrar podran actuar mitjançant una persona representant.

Per a formular-hi sol·licituds, presentar-hi declaracions responsables o comunicacions, interposar-hi recursos, desistir-hi d'accions i renunciar-hi a drets en nom d'una altra persona, s’hi haurà d'acreditar la representació.

La representació s’hi podrà acreditar mitjançant qualsevol mitjà vàlid en dret que deixe constància fidedigna de la seua existència.
Terminis de presentació
En qualsevol moment
Presentació
Els documents que les persones interessades dirigisquen a l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona podran presentar-se:

a) En el registre electrònic de l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona.

b) En l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'hi establisca.

d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

Les persones físiques podran triar en tot moment si es comuniquen amb les Administracions Públiques per a l'exercici dels seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no, llevat que estiguen obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques.

En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes:

a) Les persones jurídiques.

b) Les entitats sense personalitat jurídica.

c) Les persones que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzen amb les Administracions Públiques en exercici d'aquesta activitat professional.

d) Les persones que representen una altra persona interessada que estiga obligada a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

e) El personal empleat de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que s’hi realitzen per raó de la seua condició d'empleat públic.
Òrgan gestor
Regidoria delegada
Termini de resolució
3 mesos
Efecte del silenci administratiu
Estimatori
Normativa bàsica
Llei Orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del Dret de Petició
Documentació relacionada
Solicitud

Solicitud

Sol·licitud

Sol·licitud

Nivell d'identificació de la persona sol·licitant
Documents a Presentar
Documentación requerida
Sol·licitud de queixes i suggeriments
Altra documentació
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interés
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de la Pobla de Vallbona
  • Avda. de Colom,93, 46185 La Pobla de Vallbona (València) - CIF: P4620400D
  • 96 276 00 50
  • http://www.lapobladevallbona.es